Muñeira

Muñeira
Oleo del pintor Portas Leirado

5 mar 2013

Tes o meu corpo



Tes o meu corpo,

xa, tes o meu corpo pero non o meu espírito,

a miña anima, o meu sentimento máis profundo.



Tes o meu corpo e de il fas todo canto queres,

noto como obedece todos os teus requirimentos,

pero o meu espírito vaga libremente,

por campos de flores,

de cores que nin imaxinarte porías.



Me tes e son o teu escravo,

meu corpo está presto a atender

ata a máis leve das túas indicacións,

pero a miña mente …

ah, ela cruza vals fermosísimos,

perdese entre nubes de imaxinarias figuras

e consegue evadir sorrisos por entre os barrotes dos meus dentes.

2 comentarios:

Conchi dijo...

Esa disgresion entre corpo e mente pode chegar a facer daño, a mancar o corazón...

Unknown dijo...

Tes razón Conchi, pro, somentes recibe dano o que non está preparado para esa disgregación.
Graciñas por lerme e poñer tan interesante comentario.